Online Banner


Capture Your Status IP And Location

Monday, September 22, 2008

Amalan Berbuka Sesama "Keluarga Campus"

da masuk minggu terakhir dlm bln posa nie..minggu yg penuh ngan kesesakan lalulintas di beberapa shopping complex..di sebalik kesesakan aku de la kesempatan untuk berbuka bersama "keluarga campus" atau senang citer bagi aku rakan rakan aku sendiri..BNS..BSE..BIMD..dan pe pe yg mula dari B la...janji bukan yg B yg mengarut sudah la..hehehe..minggu ni minggu terakhir posa n berbuka posa ngan rakan rakan yg lain..seronok gak bila berbuka ngan ramai jemaah dari klas klas yg lain.. :)..ni dapat mengeratkan silarturrahim sesama rakan rakan yg lain..sampai kekadang tu satu ari leh la capai 3 jemputan tapi aku terpaksa tolak untuk memenuhi mengikut Q atau sebutan ikut urutan..sape cepat dia dapat... :)...anyway tq to all friend yg sudi berbuka sesama rakan rakan yg lain..ptg ni lak de lak jemputan g berbuka kat kg baru..tempat biasa la untuk berbuka ngan rakan rakan yg lain..tempat lain tu de la..cam hotel regencies, kapal atau the ship, HR (bawah KBL)..memula ari tu de gak nak g chicken hartz tapi sampai skran tak sampai sampai ke sana..mungkin mahal kot..pe tak nya..aku g 2 thn pas baru rm17.80 pastu de lak member g 1 thn pas tetiba naik lak ke harga RM 20.00..baru baru ni lak naik lagi..hampeh..RM 23.00..padahal harga minyak da turun...mmg tokey cina tu lebih lebih la nak untung...hehehehe..mm..cam cam hal...pastu lak jumaat lepas jemputan ke KSS berbuka bersama kelab linux..ok la..aku ingat ari khamis kena g..leh la setingg ngan bebudak lain ari jumaat..tetiba member kata da tuko last minute..kena la ari jumaat..pergh terpaksa la batal ngan bebudak lain..cam satu group ajak g makan piza kat MJ..satu lagi ngan group budak training sem nie..terpaksa bagitau ngan diorg last minute gak..sori geng :)...so ganti balik minggu ni kena berbuka ngan diorg agar diorg tak kecik ati :)..


mmm....cam cam hal dlm bln posa...continue post lain kot....

0 comments: