Online Banner


Capture Your Status IP And Location

Wednesday, October 29, 2008

Tetiba jerrrrrr........

"mmg la penat..tapi cam ne nak buat..sudah terlambat baru nak cepat..terperanjat (butterfingers)"...mmg terperanjat la..pe tak nya..mlm tadi (isnin mlm selasa - 27 Okt) aku baru je balik dari kg...sesampai je kemas semo nya pastu mandi jap...then mkn mlm jap pastu rehatkan perut kejap..pastu tetiba terasa nak online..aku pun amik modem aku pastu terus cucuk cable telefon..da connection kira da leh online...pe lagi aku terus klik kat icon yahoo messenger...buka je yahoo messenger tu kuar la semo list member member aku...dlm tetengok list tu aku terpandang 2 org member aku..terkejut gak aku melihat ayat di sblah icon yahoo messenger member aku tu "assignment sa n rts kena anta ari rabu"...bukan terkejut je mmg terperanjat...pastu aku buzz member aku tu.."geng..assignment ne lak nie??..mdm tak de cakap pe pe pun"..member aku pun balas.."mdm de sent email kat bebudak nie..ari jumaat ari tu..cuba tengok email ko"..aku lak berkata.."aha (tercengang)???...biar tul geng...mm..jap ye..aku g check mail yahoo jap"..

pe lagi tanpa melengahkan masa aku terus buka mail yahoo..ne tau de kot email mdm da sent kan..buka nya buka kat inbox..cari nya cari..tak dapat..."geng..tak dapat pun..mdm tak de anta la geng..ko leh send atau forward kan email tu kat aku"...member aku ni jenis baik..."ok geng..leh aja :)"...sebaik member aku da send..akhir nya dapat gak email tu..pe lagi tambah membuangkan masa aku download assignment tersebut..

keesokkan ari (selasa - 28 Okt) aku call geng aku nak cari group untuk kedua-dua assignment nie..member aku kata ok la..untuk assignment ni kena cari 4 org ahli untuk setiap group..akhir nya jua aku dapat keempat-empat ahli group..pas abih je klas pagi tu terus ke kedai makan ngan secepat mungkin tapi tak la gelojoh time makan...yerla da kelam kabut nak kena anta assignment nie..last date kena anta sblm 10 pagi ari rabu (29 Okt)....pas makan terus cari lab untuk buka note slide..time tu tanpa melengahkan masa menyelongkar setiap slide untuk dapatkan jawapan...akhirnya dapat jua siap dlm keadaan kelam kabut..sebab kena hand writing da..tak leh pakai computer untuk siapkan assignment nie..pergh..soalan punya la banyak tapi kerna mu jua MARKAH aku teruskan perjuangan ku nie..i miss u MARKAH...hehehe...

tapi............de satu je kesimpulannya...

kesimpulannya... di ne kah rakan rakan yg lain yg hanya membisu tanpa membantu rakan rakan yg lain dengan mem-broadcast-kan assignment tersebut melalui email???...sebab ramai yg tak tau de assignment tersebut..tu pun baru ptg tadi (selasa - 28 Okt) de member yg tak tau de assignment..tu pun sebaik member aku bagitau kat member yg lain...so lu pk la sendiri (nabil)...

wasalamm...

0 comments: