Online Banner


Capture Your Status IP And Location

Sunday, November 2, 2008

Citer Minggu Ke-14..Minggu Terakhir Kuliah..

da hampir masuk minggu exam..sok da start bebudak lain (3 Nov) de paper...gud luck to all student campus city...aku start paper paper ari khamis..de la masa lagi nak aku baca..ari ni aku nak kena setelkan lak assignment tambahan untuk naik kan balik carry mark aku..senang citer kena edit balik cam assignment presentation aku..tu yg di-suggest-kan oleh mdm untuk subject tersebut :)..sok kena anta sblm waktu asar.. :)

nak di editkan citer minggu ke 14, cam cam hal terjadi termasuk la citer yg terjadi time aku nak balik umah naik komuter..time tu aku kat kl sentral..tunggu tunggu nya tunggu dapat la train..time da la lewat..de la dlm kul 10 mlm keatas..biasa la..suka balik lewat katakan..pada hal takde la keje sangat cuma time baru balik ngan member makan mlm kat kg baru :)...naik komuter, melepasi semo station sampai la station batu tiga tetiba je komuter tu berhenti...skali annoucement dari station batu tiga.."SEMO PENUMPANG KOMUTER DI KEHENDAKI TURUN..TRAIN KOMUTER INI AKAN KE KL SENTRAL SEMULA..ANDA BOLEH MENAIKI TRAIN YANG AKAN DATANG DARI PORT KLANG"..camtu la lebih kurang annouce tersebut..semo turun termasuk la aku..

tunggu nya tunggu train komuter dari arah port klang, akhir sampai jua train tersebut....pe lagi semo penumpang naik..masing masing cari tempat duduk...da duduk semo tetiba je de la pekerja komuter masuk train tersebut pastu suruh semo penumpang kuar pastu suruh masuk balik train asal..ok la..satu gerabak masuk train tadi...jadi di editkan citer..komuter asal tu patah balik ke kl sentral..semo penumpang tercengang ingat terus ke port klang...terpinga pinga time tu..de yg family la member..nak bagi tau pasal train tetiba je patah balik ke kl sentral..sesampai je kat kl sentral..satu group turun g ke atas kat area kaunter...de la jumpa mamat india nie..tengok pakaian cam pekerja KTM..satu group ni pun komplain la pasal kejadian patah balik nie...mamat india tupun tak leh wat pe sebab bukan dia yg jaga benda nie..lagi time da nak kul 12 mlm..mmg tak de sape kat kaunter la..pergh..bengang semo org..akhirnya terpaksa gak balik naik teksi.pe pe pun tq pada satu abg (aku baru kenal cam tu tapi tak tau..org padang jawa) sebab support naik teksi sampai station tempat aku la...tapi leh tahan mahal..de la hampir RM 40.00...cam tak berbaloi tapi tu tak leh wat pe pe la..sebab tu je pengangkutan awam yg de..bas da abih tempoh operasi...pengalaman paling bengang yg penah aku rasa la stakat nie..hampeh nya ktm..kesimpulannya, annouce tu tul tul la..ni annouce cam semo penumpang kena turun..mmg semo turun la...sabar je la...hanya ALLAH sahaja yg tau...amin..

pastu citer lain lak..mengikut rombongan satu bas ke MFI (bangi) sebab de majlis "open house"..tapi tak la ramai yg mengikuti sebab annouce cam tu je la..tak annouce satu campus..tapi seronok gak la..sebab sampai kat situ jumpa bekas lec displin campus city kat situ..style n perangai tetap sama bila bersalam n berjumpa ngan dia..mmg sporting la dia...hehehehe...kekadang tu cam perangai bebudak pun de gak..hehehe..pe pe pun nice gak la g sana...menu dia nasi beryani, satay, ayam masak merah, rendang daging, ketupat dan sebagainya..air sirap..pastu de lak cabutan bertuah...no hampir hampir kena tapi mmg tak bertuah time...tak pe la..janji seronok bila join majlis tu..siap de nyanyi duet lagu raya..tapi aku tak la join..segan..sebab diorg suruh wakil campus city di minta nyanyi satu lagu raya..akhir nya org lain jadi wakil.. :)...

pastu ari sabtu (1 Nov)..de lak presetation..sebaik da setel...time time nak exam de gak present tapi tak pe la..berbaloi sebab mdm kata dapat full mark..alhamdullilah :)..time aku present mmg best la..mengeletar tangan..tapi main tabur je..main cakap kat depan..member aku kata aku..akau cakap cam pelesit..laju gile..hehehe..janji setel present tu je...anyway tq to all team work yg bekerja keras untuk menyiapkan slide n report..tq geng..tak lupa jugak pada mdm yg banyak memberi dorongan..tq too :)...

tu je la kot citer stakat ni..minggu depan da start exam..pas exam baru aku masuk balik blog ni..adios n gud luck too all student campus city!!!...

1 comments:

misTy said...

byk tol g open house...aku tahun ni mmg xder nasib.. satu open house pun xboleh g...

~huhuhu~