Online Banner


Capture Your Status IP And Location

Tuesday, September 23, 2008

Hari Ini Tempat Lain Pula

tengok jam da dekat 6.45..stay lagi kat sofa lobi..ingat nak tunggu sape sape g berbuka posa di tempat yg di tetapkan oleh co-organize...kat lobi lak de jamuan berbuka posa percuma..di taja oleh kelab perkim campus..kalo tak silap aku la...member de ajak g situ tapi da janji ngan group nak berbuka kat tempat lain..terpaksa la ku menolak ngan secara baik di bln yg mulia ni :)..gerak nya gerak..selangkah nya selangkah..sampai jua ke tempat yg di tuju..THE SHIP a.k.a KAPAL...heheheh..sampai situ je de lak penyambut tetamu..baguih lak...hehe..rupa nya co-organize gak yg menyambut..leh tanya lagi.."ne yg lain??"..aku pun balas la.."yg lain???..ne de yg lain..yg lain pun da sampai kat dlm KAPAL"...pe lagi..tercenggang la co-organize..pe tak nya..skali tempah kerusi 25 biji!!..mak datuk..cam satu klas...heheh..padahal cuma beberapa org je..aku bukan pe..ajak pun bebudak klas ex-micro p sem pas...so aku pun kata ngan diorg.."ajak la sesapa yg nak join..tak kisah..janji meriah skit majlis"..mungkin tu yg co-organize target jemputan lebih dari 20 org..aku pun tak sangka leh jadi cam tu tapi tak mengapa..janji pe yg de da cukup meriah..masing masing order juadah yg diorg inginkan..ikut nafsu nafsi masing masing..hehe..aku pe lagi...order nasi morocco ngan air tembikai satu, tokey!!...hehehe...add-on minta lak french fries..de yg minta golden blue, lamb chop dan sebagainya...sambil sambil tu amik gak la gambar makanan, candid camera, gelak ketawa dan cam cam gelagat..tu pun bagi aku da cukup meriah...yg penting matlamat majlis untuk mengeratkan silaturrahim sesama muslim...akhirnya da selesai majlis berbuka sesama insan :)...penutup..pe lagi..aku balik la..naik putra>kl sentral>komuter..da setel... :)..


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

0 comments: