Online Banner


Capture Your Status IP And Location

Wednesday, October 1, 2008

Berhari Raya Di KL n Raya Pertama

ni la firsttime aku beraya kat kl..da hampir lewat 20-an beraya kat kg n ni la firttime beraya kat sini..yerla..mungkin 1 st time n suasana dia cam aku beraya pada minggu kedua lak..ne tak nya..cam musim musim lalu aku mesti seminggu beraya kat kg pastu minggu kedua baru la beraya kat kl.. :)...ari ni 1st raya da 3 umah aku g..semonya umah cousin...umah kawan lom lagi..minggu ke 2 or minggu ke 3..tengok la cam ne..yerla..minggu depan ari isnin da start klas..ne sempat nak beraya umah kekawan..sempat pun beraya ujung minggu tu je la..tu pun kalo tak de org bertandang ke umah...kalo tak mmg tak gerak la seari...heehehe...

masa g umah cousin aku, aku ingat just salam je la..sebab umo pun da setengah abad..skali abih salam je dapat duit raya..abih salam je dapat duit raya..dapat duit raya je abih salam..hehehe..pe tak nya..semonya tau pasal aku ni still student..sebab tu dapat duit raya..tapi dlm ati tu de la segan skit..umo da besar panjang pun still dapat duit raya...hehehhee..tapi tak pe..tu namanya rezeki..alhamdullilah...de duit simpan...tak de duit tapau member..heheheh...

sok raya kedua tak tau pe citer...tunggu cousin aku datang ke umah je la..ni pun aku baru balik dari beraya umah sekitar KL...penat tak penat la tapi bila da nampak laptop, lalu aku capai laptop, onkan adsl modem terus online secara automatik..da taip kat blog ni rasa penat pun da ilang ..makan mlm pun lom lagi nie..tak sempat sempat nak nak taip post awal oktober katakan...hehehhe..


pe lagi..g dapur tapau la sambal goreng n ketupat..jgn di lupa daging redang..pergh!!

makan time!!!!..perut da berbunyi grunge lak..hehehehhe

0 comments: