Online Banner


Capture Your Status IP And Location

Friday, October 24, 2008

Citer Minggu Yg Ke-13

tempoh study sem nie cuma 14 minggu je..so de tinggal lagi seminggu untuk revision..tu pun minggu depan la...dulu kalo tak silap aku campus ni tempoh studynya de 16 minggu..pastu campus wat mesyuarat n then kuar memo mengatakan mengurangkan tempoh study agar setara ngan semo ipta yg lain..so kalo dulu campus aku exam lambat dari ipta yg lain skran time kuar exam semo sama ngan ipta..pastu reason lagi satu cuti panjang ni semo lec leh amik beberapa kursus atau seminar untuk meningkatkan ilmu pengetahuan mereka n skill skali...ni dapat meningkatkan mutu pengajaran mereka..cam la tu kata kat dari memo tersebut..mm..aku arap mmg benda ni sentiasa berlaku di setiap sem.nanti takde lak bebudak ni mengata dari blakang...mengumpat pasal lec mengajar tak berkualiti..bila di tanya tak leh selesaikan..tu yg tak mau tu..mm..tu je kot..

bawah ni list atau jadual minggu ni punya citer:

20 Okt: aku de presentation 9.30 am...group kedua lak tu..satu ari 3 group je present..presentation nie sampai jumaat je last..jadi de group lain dlm proses present

21 Okt: aku de presentation gak tapi kul 3.30 pm..group ketiga..satu ari 3 group je present..presentation nie sampai jumaat je last..jadi de group lain dlm proses present..pastu satu ari ni gak de open day...

22 Okt: ari ni pun de open day gak tapi last day la..2 ari je open day..tapi membosankan..yg ku dengar citer org atasan nak semo coz present..bawah miit la..coz bns, bimd, bcec, bse..cam cam citer kat situ...

23 Okt: mlm lak g makan kat kedai tomyam sblah the ship a.k.a kapal kg baru..mmg aku la ajak nak g makan kat situ..dia kata ok la leh tahan..n then aku g makan situ mmg sedap..pedas..masam..baru tul tomyam..aku ari tu g kat kedai skhumvit tapi tomyam kat situ kureng..pastu warna dia pekat gila..cam letak kunyit lebih je..aku gak je la..

24 Okt: ari ni lak aku de kuiz tapi klasnya pas ari jumaat...tak pe la..lepak jap..blog skit..baru baca..

25 Okt: member aku lak ajak g open house umah dia..tapi aku da nak balik lak kg.....cousin aku kawin..ntah la..

26 Okt: balik dari kg mlm tu de lak majlis raya kat kaw umah aku lak..menu dia biasa la..kambing golek sekor je..yg lain mee goreng, air sejuk..dan sebagainya..

post lain minggu lain citer lain...

0 comments: