Online Banner


Capture Your Status IP And Location

Wednesday, October 15, 2008

Dinner Di Tempat Baru Bersama Rakan Rakan

"geng..ko g ne tadi??" aku tanya si member aku yg lepak kat area luarperkarangan lobi..time tu mamat ni ngah layan sebatang rokok..ngah tunggu ujan reda..."aku baru abih klas la geng"...berbual nya berbual..di editkan ceritera jumpa lagi sorang member...time tu aku jumpa member aku tu dia ngan lagi 2 org member..tambah aku ngan sorang member aku baru sampai kat luar perkarangan lobi tu da total 5 orang..sambung berbual jap pastu leh lak member aku kata time reramai student kat luar tu yg sedang tunggu ujan reda..de la awek yg terselit dlm kesesakan tu di katakan oleh member aku la...awek tu usha aku..kononnya..aku kata kat member aku bila lak la awek tu nak usha aku???..aku hanya manusia biasa je.. :)...

pastu yg member aku sorang ni lak leh terpk nak makan..tetiba lak perut dia da beri amaran...semo tertanya..nak makan kat ne lak nie??..semo pk jap..pe lagi..kg baru cam biasa la..pastu de sorang member nie terpk tempat baru nak makan mlm..ok la..di kata kat area restoran de tema pokok buluh..kira nak masuk ke restoran tu jln dia naik flight-over (tul ke perkataan BI aku nie??..main tibai..hehe)..oo..baru aku ingat...mmg dekat ngan air buah abg yg pemurah ati tu..abe klate..hehehe..penah skali minum air buah kat situ ngan beberapa member aku..time sem pas la..mmg satu gelas RM 2.00 tapi leh refile sampai kembung perut..mmg pemurah abe tu..semoga di curahkan rezeki yg limpah ruah..amin...yerla..pe tak nya..da abih semo minuman dlm gelas tambah lagi ngah satu jug..pergh..nak meletup di buat nya..hhehehe...

pastu sampai kat restoran bertemakan buluh tu baru la aku tau nama restoran tu..restoran skhumvit..cam tu la lebih kurang..kitaorg berempat makan situ sebab sorang lagi balik sebab de temujanji ngan member...tak tau la laki ke gurl..hehehe..kitorg order tomyam skhumvit..sorang satu mangkuk skhumvit..member aku leh lak g tanya pe isi tomyam skhumvit..leh lak si pelayan restoran tu kata amik nama sempena jln di thailand..nak tergelak semo member aku..hehehehe..pe tak nya..lain di tanya lain di jawab..mmg aku rasa de isi batu bata jln tar la kot..heheheh..aku order air kosong ais (bajet katakan..hehe)..yg lain tu sirap bandung, air halia ais, laici susu..pastu menu masing masin lebih kurang sama je..nasi putih, tomyam skhumvit, telur dadar..

di editkan citer da tiba nya menu kitaorg order sampai di meja kami..yg pelik member aku tu tadi order air halia ais..skali dapat air horlick ais..hehehehe..mmg tergelak kitaorg semo..tu yg sorang member aku kata..ni mesti tak faham bahasa..pelayan thailand kot...org kata air halia leh jadi horlick..lain kali nak order halia kena cakap air horlick satu..nanti leh dapat air halia ais..hehe..tu baru sorang kena..sorang lagi tu minta air laici susu..leh dapat air laici je..susu takde..hehehe..terpaksa member aku tu minum sambil berimagnasi kuat..kira kononnya air tu de susu skali pada hal susu takde...nak tergelak semo nya...hehehe..mmg pelik pelayan kat situ..sebaik aku ngan sorang member tu order dapat pe yg di kehendaki..faham lak air ais kosong ngan sirap bandung...hehehe...nasi putih (RM 1.00), telur dadar (RM 1.5o), tomyam skhumvit (RM 5.00) , air ais kosong (RM 0.20) = RM 7.70 skali makan..aku nya la..yg lain tu aku tak tau bape harga diorg sebab air lelain cuma menu makan je lebih kurang sama je :)

pe pe pun da lama gak tak makan bersama ngan diorg..skali skala dapat makan diorg...ne tak nya..diorg bz ngan klas nya..ngan kuiz nya..lagi lagi klas sampai mlm..da bertembung tadi tu da kira rezeki dapat makan sesama rakan rakan yg lain :)....

ok la..sambung cari info tambahan untuk presentation..reportnya nak kena anta ari jumaat nie....pergh..sakit!!!..tu la last minute katakan...hehehe

0 comments: