Online Banner


Capture Your Status IP And Location

Wednesday, October 15, 2008

Selamat Pagi Hari Rabu :)

selamat pagi!!!...selamat pagi kepada semo warga kota blogger yg sentiasa sibuk di ne jua anda berada..yg sedang blajar dlm klas selamat pagi semo n sentiasa celik mata di awal pagi..saya dj buttercisco akan bersama anda semo dlm rancangannnnnnnnn.....ceritera di pagi ari...hehehee...di stesen yg paling hangat..campus.fm..pilihan student kota...

hehehe..pe da...skali skala nak jadi dj...pagi pagi da taip kat blog sendiri..ntah la..sepatutnya aku de klas ataupun lab kat level 6..tapi pk pk pk dlm komuter kira nak onthe ke kl sentral..nak call si member aku ke tak..pasal nak datang ke tak lab pag nie??...mm..bukan pe..sebabnya de masalah skit pasal keje..last last aku call si member aku nie...aku pun tanya la.."salam geng...pagi ni ko masuk tak lab??"..member aku pun menjawab dlm keadaan mengantuk (kira baru bangun tido la) "tak kot..sebab aku da terlajak nie..sok (ari khamis - 16 okt) kita masuk lab..suruh ahli group kita masuk sok"..aku pun balas "ok bos..rodger n out!!"...pagi ni gak aku cari no semo ahli group aku..cari nya cari tak dapat..rupanya mmg takde sebab tak minta n save dlm phonebook aku..hehehe..

aku pun msg semo no hanset member aku..nak tanya pasal no hanset ahli group aku..skali broadcast ingat balas semo..rupa skit demi skit..tapi tak kisah la janji dapat gak no hanset ahli group aku..last last dapat gak no hanset member group aku..sebaik da sampai kat kl sentral..tapi paling aku tension dari tempat aku ke kl sentral punya la sesak..penuh ngan mahkluk yg nak g keje..sempit cam tin sardin..berhimpit..sebaik tak berhimpit ngan pompuan..pergh..kalo berhimpit gak ngan gurl mmg lagi "hangat dari luar biasa"....hehehehe...

time da sampai kl sentral leh lak teringat nak sarapan pe lak pagi nie..tadi nya la tak sempat nak sarapan kat umah...ngah pk pk nya pk..ingat nak makan vision city sebab ok gak sarapan dia..pe tak nya..asyik asyik pak hassan je..nasi lemak kukus dia mmg best tapi skali skala nak tukor selera di pagi ari...last last nak try lak sarapan kat food court kl sentral..level 3..kira firsttime try kat food court..sambil tu aku msg kat member group aku supaya datang pada keesokkan ari..atas arahan leader group..kata follow the leader..hehehe..

pe lagi..round semo kedai kat situ akhirnya aku jumpa satu kedai..kat situ aku beli nasi goreng (RM 2.50)...pastu hot dog atau sausage 3 batang (RM 3.00)..air mineral (RM 1.50)..total sarapan pagi kat situ = RM 7.00..tak pe la..skali skala sarapan kat situ.. :)...de skali tu makan kat kedai ikan bakar (between pak hassan n kedai reban)...RM 5.00..nasi goreng (RM 1.00)..ayam goreng (RM 4.00)..air kosong sejuk (free)...aku g makan situ time sem pas..pastu de skali makan kat kedai bersebelahan car wash di area gerbang kg baru...berharga RM 7.00 gak tapi tu pun thn pas aku makan kat situ..menu dia aku da lupa la tapi air kosong sejuk gak..biasa la..tu la harga menu n kehidupan seharian di kota..sentiasa meningkat..sebaik tak merokok skali..kalo tak mau seari 20 hinggit aku terbang...hehehe...


da setel sarapan > kl monorail > medan tuanku > jln kaki > lobi > lift > level 7...cari maklumat jap pasal presetation untuk minggu depan..kena wat tambahan info..nak markah lebih kata nya si madam subject tu la..letak gambar banyak dapat la markah lebih...sebab tu pagi ni gap sampai 2.30 ptg kena cari kat internet tentang info tersebut...

kita sambung lagi nanti..nak sambung cari info nie..bz skit pagi nie...chaos!!!!

0 comments: