Online Banner


Capture Your Status IP And Location

Saturday, October 11, 2008

Malam Tadi Punya Ceritera

ari khamis ari tu...aku de la dapat satu kertas promosi piza hut n then aku bawa ke campus...member aku nampak kertas..pe lagi..tengok harga promosi tu cam best je..member aku tu lak tetiba lak nafsu dia membuak buak nak g makan kat situ lak...pe lagi..dia ajak aku g makan kat situ..aku cakap ngan dia..leh aku ajak group lain lak..ok la member aku kata cam tu..aku set masa time ari jumaat..kira semlm la..ok la..pastu aku g tau bebudak group lain..nak ajak g makan piza hut..diorg kata ok la kan...satu group 6 org nak g makan piza hut..baru meriah skit kat piza hut..heheheh

tiba ari jumaat (semlm)..aku set time..aku kata ngan bebudak aku tunggu kat lobi pas 7.30 mlm..tunggu nya tunggu..sampai la group bebudak aku tu..skali lain lak rancangan dia..group tu nak makan kat the boat a.ka. kapal kg baru lak...member aku yg ajak g makan piza hut lak tu tak leh wat pe join je la..janji dapat g makan sesama group tu..

tapi bagi aku yg penting bila g makan sesama group nie dapat mengeratkan sesama rakan rakan satu klas..tu yg penting bagi aku..pastu meriah..lagipun group yg satu ni aku da lama makan sama walaupun bln posa aku tak g makan sesama mereka..jadi sebagai ganti mlm tadi g makan sesama ngan mereka..aku arap majlis sebegini dapat di teruskan sehingga semonya da berkejaya n da berumah tangga..tu je la harapan aku...umpama ari yg di cincang takkan putus :)...

tq guy..sebab memeriahkan majlis mlm tadi :)

n lagi satu kepada member aku yg sorang ni da kemaruk nak g piza hut..nanti la kita berdua g makan..kasi badan solid state disk lagi..hehehe..mmg tak kurus la aku cam nie..asyik sapedek je..hehehe..

minggu depan de lagi ceritera ke???..

0 comments: