Online Banner


Capture Your Status IP And Location

Friday, October 10, 2008

Pe Da Jadi Da???

aku pun naik heran ngan member aku sorang nie..citer sedap dan di olah oleh owner blog nya sendiri tapi tetiba ngan kata putus semo citer sedih dan citer kenangan dlm blog si mamat tu tetiba nak close..siap delete semo..da empty cuma tinggal ucapan selamat tinggal je....nape ye??..takkan la kerana masalah kecil n duniawi je dia sanggup delete blog dia..tak best la sebab da takde citer cerpen novel cintan cintun dari dia...mmg aku seronok tengok n baca blog mamat tu..mmm

aku jumpa dia kat campus pun da de perubahan skit...tak pakai cermin mata...takkan pakai kanta lekap kot???...aku gak je la..sebab time jumpa tapi selisih je la..dia tak pakai mata..aku sapa je la..pastu jarang lak jumpa dia kat level 14..kekadang tu langsung tak jumpa dia..bz tul mamat tu..mm..ntah la..aku arap dia ok la sem nie..aku doakan dia sentiasa bahagia..yerla..lagi bape minggu je nak exam nie...aku pun note da tunggang terbalik nie..kena kasi update note nie..hehehe

minggu depan da de 3 presentation kena setelkan..tu pun last last minute nak wat kasi complete nya slide dlm minggu nie..yerla..cuti raya kan seminggu..ngan seminggu tu la la kasi wat slide cara cara makan lemang n ketupat..hehehe..ne tak nya..g beraya makan je....tu still badan Solid State Disk je...hehehe..semenjak masuk je klas ari isnin tu tetiba raya mode down...terus teringat assignment n presentation yg perlu di complete-kan..markah tu beb..carry mark ma...hehehe

mm..pastu dlm ni minggu ni lak de lak minggu pencalonan untuk MPP..suka suki je bebudak campus nak suruh aku masuk...sebab diorg selalu panggil aku tan sri la..YB la..mmg hampeh la..aku kena panggil sedemikian rupa sebab aku ramai kenalan kat campus..da aku peramah..nak wat camne..aku alhamdullilah je la..sebab ramai kawan tu je..tak de pun "niat di ati" (Elyana) nak jadi MPP pun..tak de keje aku..kan salah skit kan jadi kecoh satu campus...tu pun pagi tadi lepak kat kedai pak hassan leh terdengar kabar angin...sebaik tak ribut..hehehe...kecoh pasal MPP de prob...tapi benda ni aku citer simple tapi tak leh padat sebab nanti kecoh satu campus..bahaya aku citer kat sini..aku just editkan citer nie...sesape de dengar masalah MPP tolong jgn kecoh pada sesapa..dengar je n diam..amik sebagai panduan idup di campus :)...

dlm minggu gak aku de projek skit..alhamdullilah projek link bersama syarikat member aku pasal menjual produk gadget IT dari LENOVO...kalo de sesape yg nak laptop ke pc desktop leh comment kat aku..harga berpatutan..nanti aku leh bagi template siap ngan full spec n harga n warranty skali..leh discuss sama ngan member aku..aku tolong link korang ngan member aku je..ok geng :)

n satu lagi aku lama gak menunggu blog si ina tembam comel tapi garang tak ingat nya...hehehee..jgn mare ye ina..sebab blog ina ni la paling aktif cam hotlink...leh di katakan hampir hampir la setiap ari de je citer terbaru dia...tapi yg heran leh block comment..cam ne nak comment nie??..mmg hampeh la minah tu..hehehehe

ntah la pe lagi aku nak mengarut dlm blog aku nie???...mmm....

0 comments: